Witaj w Nowym Jorku
mieście, które nigdy nie zasypia...

We don't have to make friends


Jerome Marshallaka. Sunbeam
Promień słońca na burzowym niebie | Najlepszy przyjaciel  Najcenniejsza dusza


Oh our hearts are unafraid
We're making our own fate 
We don't need to wait 
We're a phoenix rising 
From the ashes fighting

Nadal nie wiem, czy nasze spotkanie w tamtym barze to był czysty przypadek. Chciałeś ukarać winnego, a sam zebrałeś baty i darmowe piwo! Cieszę się, że jakimś trafem odnaleźliśmy się w tym betonowym mieście, ponieważ okazujesz się być całkiem skutecznym lekarstwem na smutki i troski. Wiem, że trochę mi zajęło, by uświadomić sobie, że mam w Tobie przyjaciela. Osobę do której mogę zadzwonić w środku nocy, by napić się razem rumu lub wyrwać w środku dnia na nurzące zakupy. Nie spodziewałam się, że los postanowi nas po raz kolejny tak mocno doświadczyć; że oboje znajdziemy się na rozdrożu, wspierając się niczym dwójka ślepców w ruszeniu do przodu. Niezaprzeczalnie nadal jesteś moim najlepszym przyjacielem, jednak to nie jest jedyny sposób na opisanie naszej relacji. Zacząłeś znaczyć dla mnie o wiele więcej, choć wcale tego nie planowałam. Boję się wkładać to w jakiekolwiek, sztywne ramy... Ale odkąd pozwoliłam sobie na dopuszczenie do głosu tych wszystkich uczuć poczułam ulgę, poczułam szczęście i pewność, że pomimo ryzyka obraliśmy odpowiedni kierunek. Obiecuję, że nie ucieknę, obiecuję, że nasz domek z kart będzie o wiele stabilniejszy!


Remember - Pinky swear!
We will built our new house of cards
Altogether, Rory, you and me
Colin Rogers aka. Miś
Błąd więcej niż jednej nocy | Biologiczny ojciec Aurory


And I don't talk shit about you on the internet 
Never told anyone anything bad '
Cause that shit's embarrassing,  (I thought) you were my everything

Jesteś specyficznym człowiekiem i do tej pory nie żałowałam, że się poznaliśmy. Byliśmy do siebie podobni, może zbyt podobni? Niemal stuprocentowa wolność jest tym, czego oboje potrzebowaliśmy by normalnie funkcjonować i nie udusić się w tym mieście nieskończonych możliwości.  Były momenty, gdy chciałam Cię ukatrupić, ale znacznie więcej było tych, które ciężko wymazać z pamięci, nawet gdy teraz nie przywołują już uśmiechu na ustach. Wiesz dziękuję Ci za to, że mogę tulić do siebie moją córkę i za pokazanie, że jestem zdolna do otwarcia serca na tak silne uczucie jakim jest miłość, naprawdę dziękuje. Nie umiem jednak ukryć tego, że miałam nadzieję, iż już żadne z nas nie będzie musiało uciekać. Ani Ty, ani ja nie spodziewaliśmy się, że los tak nas połączy. Wydaje mi się, że po prostu nie byliśmy gotowi na związek ze sobą. Czasami uświadomienie sobie, że kogoś się kocha to jednak za mało, by coś miało szansę przetrwać próbę codzienności. Mimo naszego rozstanie nie sądziłam, że wyjedziesz...

You finished our little adventure!
So don't waste my time i don't have 
And don't try to make me feel bad

Anthony Lesteraka. Tatuś
Bezpieczna przystań nawet na najbardziej wzburzonym morzu |Tata


I know you were there for me
I know I disappointed you
But I'll always be your little girl

Mam nadzieję, że kiedyś wybaczysz mi to, ze tak długo ukrywałam fakt, że wcale tak świetnie sobie nie radzę. Kocham Cię tatusiu i dziękuję, że starałeś się zrozumieć, że znów mogłam poczuć się bezpiecznie. Przepraszam, że znów musiałeś mnie żegnać na lotnisku i ukrywać tą jedną łzę, która spłynęła po policzku. Obiecuję, że będę sie regularnie z Wami kontaktować! Jesteście z mamą zawsze mile widziani, ale błagam! - uprzedzajcie o swoim przylocie.

Grace Lesteraka. Mami
Ciepły uśmiech w najmroźniejszych dniach |Mama


I know that I'm little girl for you
I know you love me to the moon and back
Remember I love you more Mami

Dziękuję, że mnie wysłuchałaś i przytuliłaś kiedy nawet nie myślałam, że tego potrzebuję. Nie zadawałaś zbędnych pytań i nawet starałaś się krzywo nie patrzeć, gdy wypijałam o ten kieliszek za dużo. Zawsze taka byłaś pełna troski, zrozumienia i chęci niesienia pomocy. Byłam pewna, że w Anglii wszystko sobie poukładam, jednak świat znów wywrócił mi się do góry nogami. Sama zostałam mamą, dasz wiarę? Czy Ty też byłaś tak przerażona i szczęśliwa jednocześnie?

Christopher Lester aka. Protector
Najbliższa dusza | Młodszy Brat


I promise that one day I'll be around
I'll keep you safe
You'll never be alone

Jesteś moją bratnia duszą, dosłownie i w przenośni. Nadal jesteś moim najlepszym przyjacielem, ukochanym bratem i obrońcą przed całym złem tego świata... Tylko, że ja już jestem duża - ba, zawsze byłam starsza od Ciebie. Teraz, gdy dowiedziałeś się o mnie wszystkiego wiem, że potrzebowałeś czasu, by sobie to poukładać. Rodzice też go potrzebowali. Cieszę się, że znów możemy być ze sobą szczerzy i mieć w sobie wsparcie. Wiem, że jesteś najlepszym wujkiem na świecie, chociaż uważaj, bo masz konkurencje!

I miss you. You crazy creature.
It's so nice to have you here
Let me be honest with you one more time

Carlie Wheeleraka. Ginger Power
Zaprzyjaźniony rudzielec |Pozytywna towarzyszka podczas długich przerw


I'm sorry I forget about you!
Let's go to LA, talk till sunrise and drink coffe once a week
Let's run the world together as Ginger Power

Studia w Nowym Jorku to było spełnienie moich najskrytszych marzeń i Ty dobrze o tym wiesz. Nie raz zdarzało nam się rozmawiać o zajęciach, ponarzekać na wykładowców, czy natłok egzaminów. Z Tobą zawsze rozmawia się lekko, jakbyśmy znały się od lat i nigdy ta znajomość miałaby się nie skończyć. Dziękuję za każda długą przerwę, czy kilkugodzinne okienko spędzone w parku lub na kawie. Przepraszam za to, że zapomniałam jak blisko jesteś. Mam nadzieję, że na stałe zagościmy w swych codziennościach.

Wanna be my friend for real?
Yes? Then let's start right now!
No? You will change your mind.

Noah Wolf aka. Cudak
Tajemniczy nieznajomy | Idealny kompan do rozmów, podróży i szaleństwa na parkiecie

I want to go, go without a map
Far away, away, I won't get trapped
By the sound, a town, the sun beats down

Los bywa przewrotny, ponieważ kto by przypuszczał, że to akurat Ciebie dane mi będzie spotkać na kilka dni przed pierwszą wyprawą w nieznane. Wydawałeś się niewzruszony tym co opowiadał tamten facet o swych podróżach do odległej Azji, wydawałeś się wiedzieć lepiej, choć nie powiedziałeś tego na głos. Dałeś mi kilka rad, porozmawialiśmy o wszystkim i o niczym zgadzając się niemal w każdej kwestii. Spotkanie z Tobą było kojące, lecz nie przypuszczałam, że nasze drogi skrzyżują się po raz kolejny... i kolejny. Nie pamiętam nawet, czy podziękowałam za to wino i taniec, ale jeśli nie to dziękuję! Chciałabym powiedzieć, że był to niezapomniany wieczór, lecz niestety mam małe luki w pamięci. Liczę, że nasza wspólna wyprawa dojdzie do skutku i nie dane mi jej będzie wymazać alkoholem. Nie wiem o Tobie prawie nic, Ty o mnie równie niewiele, ale tak jest wygodniej. Dryfujmy na powierzchni niedomówień, by nie utonąć z odkryciem bagażu doświadczeń.

Let's go holiday!
Just remember - sky is the limit
And we can always try to fly!

Michael Rivers i Thomas Wilson
Michael - Najlepszy trener i partner sparingowy| Thomas - Magik za barem

We're nothing more than friends
You're not my lovers, more like a brothers
You can always count on me!

Poznałam Was na różnych etapach swojego życia i w różnych okolicznościach, ale oboje staliście się częścią niewielkiego grona przyjaciół. Może nie mówię tego głośno, ale uwielbiam Was za to, że mogę być zawsze sobą. Gdy sie spotykamy nie liczą się żadne problemy, czy smutki, ponieważ jest tu i teraz, zabarwione adrenaliną lub wymyślnymi drinkami. O nic nie wypytujecie, jesteście i oferujecie to w czym jesteście najlepsi - wycisk na macie oraz dobre nawodnienie po.

Party is not over!
Just remember - I'll kick your ass
And after that we can drink something delicious
Patrick Parkeraka. Gnida
Błąd jednej nocy| Młody developer hobbystycznie uprzykrzający życie innym

You are noone to me
It was only one night
Believe me, now I hate you

Od początku postawiłam sprawę jasno - jedna noc i nic więcej. Będąc za barem wykonywałam swoje obowiązki będąc miłą dla klientów, w tym i dla Ciebie. Dlaczego za punkt honoru postawiłeś sobie zdobycie czegoś, co nigdy nie będzie Twoje? Myślałam, że niżej nie możesz upaść po wyzwaniu mnie od najgorszy, ale nie! Ty postanowiłeś postawić poprzeczkę jeszcze wyżej i zaatakować moich przyjaciół. Wiedz, że przekroczyłeś cienką, czerwoną linię i teraz sprawię, że tego gorzko pożałujesz. Jeszcze nie wiem jak, ale nie martw się pomysłów mi nie brakuje.

It is not over!
I'll come and get you
You will regret messing with my friends




Brak komentarzy

Prześlij komentarz