Witaj w Nowym Jorku
mieście, które nigdy nie zasypia...

#2 POST ORGANIZACYJNY – PODSUMOWANIE

Post organizacyjny widniał na stronie głównej dłużej, niż początkowo zapowiedziałam, gdyż miałam nadzieję, że wypowie się pod nim więcej autorów, wszystko jednak wskazuje na to, że już nikt więcej się nie odezwie, czas więc na podsumowanie tego, co udało się nam ustalić.

1.      Zmiana adresu bloga.
Co do tego punktu wszyscy okazaliśmy się zgodni, a co za tym idzie, zmiana adresu nastąpi. Bardzo też dziękuję za podsunięcie pomysłu, by pod starym adresem umieścić odnośnik do nowego, na pewno wykorzystam to rozwiązanie i wydaje mi się, że nie będzie ono tymczasowe, tak by nawet po długim czasie można było do nas trafić za pomocą starej nazwy.
Zapewne jesteście ciekawi, kiedy nastąpią przenosiny? Nim zmienię adres, chciałabym przygotować odświeżony regulamin, dostosowany do zmian, które wprowadziliśmy. Od strony technicznej ze zmianą nie będzie problemu, wszystko pozostanie na swoim miejscu. Tak więc parę dni przed zmianą adresu stosowne ogłoszenie pojawi się w ramce „Informacje”, postaram jak najszybciej uporać się z poprawką regulaminu, by móc wprowadzić nowości w życie.  

2.      Zmiana w sposobie dodawania kart postaci.
Tutaj większość z Was opowiedziała się za zmianą, niektóre osoby jednak wyraziły swoje zaniepokojenie w związku z zbyt szybkim zasłanianiem kart postaci widniejących na stronie głównej. Sama widzę na innych blogach, że rzeczywiście może być to problematyczne, gdyż nowa osoba szybko znika w tłumie, więc postaram się tak skonstruować regulamin, by choć częściowo zniwelować ten problem. Chciałam też zauważyć, że w przypadku NYCa raczej nie będzie aż tak wielkiego bum jak na nowe blogi (choć mogę się mylić), więc nowe osoby nie będą dołączały aż tak często i karta postaci będzie mogła swoje pobyć na głównej.

3.      Zmiana w sposobie dodawania komentarzy.
Ten punkt wzbudził najwięcej wątpliwości, więc na początek przedstawię, jak sprawa wygląda od strony liczb. Wliczam tutaj także siebie, więc łącznie w kwestii zmian wypowiedziało się osiem osób.
  • Dwie osoby były za zmianą.
  • Dwie osoby były przeciw zmianie.
  • Cztery osoby pozostały bezstronne.

Zapowiedziałam w poście organizacyjnym, że osoby niezdecydowane podciągnę pod to, co postanowiłam. Długo zastanawiałam się nad tą kwestią, sama z sentymentem wspominam kartę postaci z ponad tysiącem komentarzy, z drugiej strony jednak niezbyt często wracałam do tych starszych, właściwie chyba nawet wcale, chyba że kilka komentarzy wstecz, by coś sobie przypomnieć. Nie wiem, czy macie podobnie, czy może zupełnie inaczej? W każdym bądź razie uważam, że warto spróbować. Jeśli będziemy niezadowoleni, zawsze możemy wrócić do poprzedniej opcji. I ponieważ aż cztery osoby nie wyraziły swojego zdania w tej kwestii, „biorę je na swoją stronę”, jak już tłumaczyłam w poprzednim poście. Jednocześnie zdaję sobie sprawę, że jeszcze nie urodził się taki, który wszystkim dogodził, a już szczególnie trudno o to na blogach grupowych, gdzie trzeba sprostać oczekiwaniom wielu autorów. W związku z tym mam nadzieję, że osoby, które wyraziły swój sprzeciw lub pozostały bezstronne, nie będą mi miały za złe tej decyzji. Chcę po prostu spróbować czegoś nowego i zobaczyć, jak to się sprawdzi. Liczę na zrozumienie z Waszej strony.
Część z Was będzie zmuszona opublikować nowe karty postaci. Pozwólcie, że opiszę, jak to dokładnie przeprowadzimy już po zmianie adresu bloga. A raczej jeszcze przed zmianą postaram się opublikować post, w którym wyjaśnię tę kwestię.


Wygląda na to, że to już wszystko. Gdyby coś było niejasne, pytajcie śmiało, gdyby coś się Wam nie podobało, także piszcie. Będę na bieżąco informować, co akurat robię i co zamierzam, więc nie będziecie niczym zaskoczeni. Miejmy nadzieję, że nadchodzące zmiany sprawią, iż na NYCu zadomowi się choć kilku nowych autorów :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz