Post organizacyjny widniał na stronie głównej dłużej, niż
początkowo zapowiedziałam, gdyż miałam nadzieję, że wypowie się pod nim więcej
autorów, wszystko jednak wskazuje na to, że już nikt więcej się nie odezwie,
czas więc na podsumowanie tego, co udało się nam ustalić.
1. Zmiana
adresu bloga.
Co do tego punktu wszyscy okazaliśmy się zgodni, a co za
tym idzie, zmiana adresu nastąpi. Bardzo też dziękuję za podsunięcie pomysłu,
by pod starym adresem umieścić odnośnik do nowego, na pewno wykorzystam to rozwiązanie
i wydaje mi się, że nie będzie ono tymczasowe, tak by nawet po długim czasie
można było do nas trafić za pomocą starej nazwy.
Zapewne jesteście ciekawi, kiedy nastąpią przenosiny? Nim
zmienię adres, chciałabym przygotować odświeżony regulamin, dostosowany do
zmian, które wprowadziliśmy. Od strony technicznej ze zmianą nie będzie
problemu, wszystko pozostanie na swoim miejscu. Tak więc parę dni przed zmianą
adresu stosowne ogłoszenie pojawi się w ramce „Informacje”, postaram jak
najszybciej uporać się z poprawką regulaminu, by móc wprowadzić nowości w życie.
2. Zmiana
w sposobie dodawania kart postaci.
Tutaj większość z Was opowiedziała się za zmianą, niektóre
osoby jednak wyraziły swoje zaniepokojenie w związku z zbyt szybkim
zasłanianiem kart postaci widniejących na stronie głównej. Sama widzę na innych
blogach, że rzeczywiście może być to problematyczne, gdyż nowa osoba szybko
znika w tłumie, więc postaram się tak skonstruować regulamin, by choć częściowo
zniwelować ten problem. Chciałam też zauważyć, że w przypadku NYCa raczej nie
będzie aż tak wielkiego bum jak na nowe blogi (choć mogę się mylić), więc nowe
osoby nie będą dołączały aż tak często i karta postaci będzie mogła swoje pobyć
na głównej.
3. Zmiana
w sposobie dodawania komentarzy.
Ten punkt wzbudził najwięcej wątpliwości, więc na
początek przedstawię, jak sprawa wygląda od strony liczb. Wliczam tutaj także
siebie, więc łącznie w kwestii zmian wypowiedziało się osiem osób.
- Dwie osoby były za zmianą.
- Dwie osoby były przeciw zmianie.
- Cztery osoby pozostały bezstronne.
Zapowiedziałam w poście organizacyjnym, że osoby
niezdecydowane podciągnę pod to, co postanowiłam. Długo zastanawiałam się nad
tą kwestią, sama z sentymentem wspominam kartę postaci z ponad tysiącem
komentarzy, z drugiej strony jednak niezbyt często wracałam do tych starszych,
właściwie chyba nawet wcale, chyba że kilka komentarzy wstecz, by coś sobie
przypomnieć. Nie wiem, czy macie podobnie, czy może zupełnie inaczej? W każdym
bądź razie uważam, że warto spróbować. Jeśli będziemy niezadowoleni, zawsze
możemy wrócić do poprzedniej opcji. I ponieważ aż cztery osoby nie wyraziły
swojego zdania w tej kwestii, „biorę je na swoją stronę”, jak już tłumaczyłam w
poprzednim poście. Jednocześnie zdaję sobie sprawę, że jeszcze nie urodził się
taki, który wszystkim dogodził, a już szczególnie trudno o to na blogach
grupowych, gdzie trzeba sprostać oczekiwaniom wielu autorów. W związku z tym
mam nadzieję, że osoby, które wyraziły swój sprzeciw lub pozostały bezstronne,
nie będą mi miały za złe tej decyzji. Chcę po prostu spróbować czegoś nowego i
zobaczyć, jak to się sprawdzi. Liczę na zrozumienie z Waszej strony.
Część z Was będzie zmuszona opublikować nowe karty
postaci. Pozwólcie, że opiszę, jak to dokładnie przeprowadzimy już po zmianie
adresu bloga. A raczej jeszcze przed zmianą postaram się opublikować post, w
którym wyjaśnię tę kwestię.
Wygląda na to, że to już wszystko. Gdyby coś było
niejasne, pytajcie śmiało, gdyby coś się Wam nie podobało, także piszcie. Będę
na bieżąco informować, co akurat robię i co zamierzam, więc nie będziecie
niczym zaskoczeni. Miejmy nadzieję, że nadchodzące zmiany sprawią, iż na NYCu
zadomowi się choć kilku nowych autorów :)
Brak komentarzy
Prześlij komentarz